Conditii Retur-Marfa
Daca esti nemultumit de
produsele Print Shop Center si vrei sa renunti la cumparare si implicit sa
primesti banii inapoi, poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in
maxim 15 zile calendaristice, conform dispozitiilor UG nr. 34/2014, privind protectia
consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Termenul de 15 zile calendaristice pentru returnarea produselor incepe de la
primirea produselor de catre cumparator.
Atentie!!!
Categoriile de produse care se exclud de la posibilitatea de
returnare conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 din 04.06.2014 sunt cele
cuprinse in articolul 16 punctul c: Furnizarea de produse confectionate
dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar.
Asadar produsele personalizate facute pe comanda nu pot fi returnate.
Returnarea produselor si inlocuirea acestora se face pe cheltuiala
printshopcenter in cazul in care:
- In comanda clientul a transmis un cod sau un produs, iar clientul a primit altceva - pocesare gresita printshopcenter.
- In comanda clientul a transmis o culoare/text anume iar expeditia a fost facuta pe alta culoare/text - procesare gresita printshopcenter.
- Clientul poate solicita in cele doua cazuri inlocuirea GRATUITA a comenzii fara costuri suplimentare sau returnarea integrala a banilor in termen de 15 zile.
- Orice alte neclaritati vor fi rezolvate pe cale amiabila
gasindu-se solutii optime pentru ambele parti.
Produsele primite defecte
In eventualitatea primirii unui
produs nefunctional sau care prezinta defecte de fabricatie, acesta va fi
inlocuit, cu conditia sesizarii telefonice in termen de 48 de ore de la
primirea produsului. Clientul are dreptul sa solicite returnarea contravalorii
produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca printshopcenter nu poate inlocui produsul cu unul conform , se va restitui
contravaloarea produsului. Returnarea produsului se face pe cheltuiala printshopcenter.
Colete neridicate
Daca o comanda nu este ridicata
de client, la viitoare comenzi plasate pe site-ul nostru, clientul va trebui sa
achite prin plata cu cardul sau transfer bancar, in caz contrar ne asumam
refuzul de a livra inca o comanda.Cum fac sesizarea?
Completeaza formularul de retur apasand aici.
Atentie!!!
Sesizarile se pot rezolva doar daca sunt trimise pe baza
formularului de retur.